22.08.2014

Povestioare

Hei lume, nu stiu de ce...dar simt nevoia sa povestesc ce am facut eu vara asta....
Probabil ca nu mai intra nimeni pe blogul asta, deci mai mult ca sigur voi vorbi singura =))
Nu ma deranjeaza, desi daca mai citeste cineva.....sa dea un semn de viata...ca sa nu ma simt asa ciudat.
Am fost intr-un reading slump, dupa cunm s-a putut observa.....
Cred ca de trei luni stau sa citesc Ingeri si Demoni...parca acum mi-am mai revenit si am chef sa citesc...deci o sa ma pun pe treaba...
Nu stiu de ce, dar simt nevoia sa fac acesta postare putin mai personala, mai mult despre mine...
Poate nu este locul, dar nu prea mai conteaza, nu va obliga nimeni sa cititi.
Am inceput aceasta vara in forta, cu multi prieteni, cu un eveniment la care nu ma prea asteptam, care m-a faut pe moment fericita.....cu multe planuri su cu o mica certitudine ca acele persoane vor fi cu mine toata vara.
Usor, usor, chiar daca am mers la multe evenimente...si voi vorbi de ele...ca au fost interesante.....cativa oameni au decis sa iasa pur si simplu din viata mea....fara un motiv anume.
Ce am invatat?
Ca oamenii se schimba....
Ca nu poti cunoaste cu adevarat pe cineva niciodata.....
Ca trebuie sa lasi anumite persoane sa iasa din viata ta....
Nu poti tine pe cineva cu forta in viata ta....
Da....cred ca am vorbit destul despre chestii pe care probabil majoritatea deja le-ati constatat...si de care mie mi-a luat o tona sa imi dau seama.
Acum sa va povestesc la ce evenimente am mers....ca daca nu am mai citit in ultima vreme, tot mi-am ocupat vremea cu ceva :D
Am mers la un concert numit Inregistrat in Romania care a avut loc pe 30 mai si din pacate a plouat pe toata durata concertului, a fost o experienta interesanta.....
Am mers in special pentru Luna Amara si Alternosfera....
Am mers la editia cu numarul 2 a festivalului Zilele Prieteniei, cel mai mult am fost interesata de Coma si Robin and the Backstabbers, dar mi-au placut foarte mult si Parazitii, Vita de Vie, OCS si Suie Paparude


Am mers ca voluntara cu Brigada de Voluntari la concertul 30STM. Nu prea e pe sufletul meu aceasta trupa, dar m-am simtit bine....Si cand zic ca nnu e pe sufletul meu, ma refer ca nu imi atrag atentia cu nimic special....nu imi raman in minte dupa ce ii ascult, in fine tot respectul pentru Jared Leto si modul in care joaca.

Dupa acest concert cred ca urmatorul eveniment important a fost plecare in tabara de la PMB la mare in Costinesti.
Sincera sa fiu am ramas cu un gustr foarte amar, nu va recomand...mie nu mi-a placut nici statiunea nici tabara si modul in care era organizata, dar asta e doar parerea mea. Singurul lucru bun din toata statiunea aia a fost White Horse.
Am mai mers la sfarsitul lui iulie pentru 3 zile in Sibiu cu gasca de prieteni.
Foarte frunos orasul, m-am simtit bine....am scapat de Bucuresti, dar nu il recomand pentru mai mult de 3 zile, nu prea aia ce face. Seara cam totul se inchide la 12 si nu mai ai ce face.....
Am mers tot voluntara cu Brigada de Voluntari la festivalul Summer Well.
Singura trupa care ma interesa a fost Placebo. Restul erau cam seci dupa parerea mea..... E bine ca nu am dat banii pe bilet, nu ca Placebo nu isi merita banii, dar asa am putut sa iau parte la concertul lor si in rest sa petrec timpul intr-un mod constructiv....

Ultimul lucru interesant pe care l-am facut si care chiar mi-a placut a fost Rockstadt \m/
Festival de extreme metal.....
Recunosc ca mi-am luat biletul pentru o singura trupa, Katatonia, care e ceva mai linistita cu tente de doom si alternative, dar am stat toata ziua aceea de festival si imi pare rau ca nu am stat toata perioada, a fost genial.
Nu ascult trupe ca alea in casti, dar live sunt geniale. Lumea de acolo era foarte tare, de treba si civilizati, ceea ce nu te-ai astepta de la un festival de extreme metal. La anul voi merge la tot festivalul cu siguranta.


Astazi planuiesc sa merg la Bucharest Green Sounds, pare ceva interesant si e si gratis :D

Sper ca mai citeste cineva bazaconiile pe care le scriu.....daca nu....macar o sa imi amintesc eu peste cativa ani ce am facut vara asta :))

2 comentarii:

Madeline spunea...

Hehe.
Chiar ai fost prin multe locuri vara asta. Adica, fata de altii ( ca mine ) care nu au fost nicaieri, decat la Zilele Prieteniei ( R.O.A au facut cel mai tare spectacol ).
Cu prietenii, hoho, o sa dai numai de persoane care calatoresc prin viata ta. Stau si ma gandesc, nu cred ca la mine a ramas cineva, momentan, poate nici nu e nevoie.
Continua sa scrii, nu vei stii niciodata cine citeste.
O zi faina !

IoanaBrtk spunea...

Si mie mi-a placut ROA, am uitat asta :))
Eu cred ca este foarte important sa ai prieteni, dar m-am invatat minte, sa nu mai acor incredere asa usor, chiar daca unii au iesit din viata mea, inca mai am cativa prieteni la care tin si care mi-au demostrat ca pot sa am incredere in ei :)