08.03.2014

Amanda Quick - Legamantul iubirii

 Dupa cum a spus si Ioana acum ceva timp,bate vantul pe aici,o inteleg totusi,mai e si scoala si timpul acordat altor activitati,sper sa ma intelegeti si pe mine,care nu am o scuza asa verosimila :)) nu am fost ocupata in ultimul timp cu ceva foarte important pe langa scoala,insa ,nu de mult am facut o obsesie pentru niste seriale coreene si de atunci nu pot sa stau o zi fara sa ma delectez cu minim 4 episoade :)). Mentionez ca sunt genul de persoana care face foarte repede obsesii pentru anumite lucruri.
 Asa,acum sa revenim la oile noastre,astazi,de 8 martie taticul meu mi-a facut cadou aceasta carte,sau ma rog,eu mi-am facut-o cadou din banii lui,cu el de fata,nu stiu cum sa spun :)) din moment ce eu mi-am ales-o .Mi-a parut foarte interesanta si pana acum am citit aproximativ 20 de pagini si tot ce pot sa spun este ca ma surprinde placut cu fiecare pagina pe care o citesc,e genul acela de carte care te introduce extrem de usor intr-o lume antica,si in acelasi timp mistica.Povestea ,pot spune ca este unica,cel putin eu nu am mai citit ceva asemanator pana acum, si presupun ca si voi cunoasteti sentimentul acela placut cand citesti ceva nou.Toate personajele au un contur aparte,fiind diferite unele de celelalte pana la cel mai mic detaliu.De ce am spus mai devreme lume mistica?Pentru ca in primul rand avem parte de o "Lady" si de un "Sir" ,apoi mai avem castelul,comorile,suspansul,razbunarile,blestemele,iubirea,misterul si asa mai departe.
Voi reveni si cu primele 100 de cuvinte,pana atunci sper sa nu dati uitarii blogul nostru si sa continuati sa ne sustineti.

Niciun comentariu: