28.11.2013

Humanitas,Humanitas peste tot!



Ei haideti acum,nu cred ca exista oameni pasionati de lectura ca si noi care sa nu fi auzit odata in viata lui despre libraria Humanitas. Ar fi chiar o jignire sa nu stiti despre ea si sa nu o frecventati.Ca ma duc la cumparaturi de haine,ca ma duc sa-mi iau niste gustari,ca ma duc dupa accesorii sau ca ma duc de plictiseala,pur si simplu nu pot ocoli niciodata libraria Humanitas :)). Credeti-ma ,a devenit deja un obicei,chiar si mama ma cearta ca stau prea mult in supermarket :)).
Plimbandu-ma asa in continuu,citind si recitind toate titlurile am dat de acesta: Caietul Mayei.Mi s-a parut interesant,adica ,bine... la fel cum sunt toate celelalte carti,insa ma gandeam ca vreti sa cititi pe blogul nostru si despre ceva mai diferit.Mi-a atras atentia in special pentru ca reflecta foarte mult dramele multor adolescente si pentru ca la final morala este una importanta,de neuitat in viata.Mai putina vorbaraie,mai multe fapte,uitati aici descrierea cartii:

"Pendulând între SUA şi Chile, împletind mai multe fire narative, Caietul Mayei este o carte despre vindecare. De amintiri coşmareşti, de dezamăgiri, dar mai ales de dependenţa de droguri. Pentru a scăpa de infernul heroinei, tânăra Maya Vidal se refugiază pe o mică insulă din arhipelagul Chiloe, printre oameni simpli, dominaţi de lumea magică a miturilor, care descoperă târziu şi fără prea mare entuziasm deliciile şi imperativele modernităţii şi îşi abandonează cu greu tradiţiile. Acolo, în comunitatea sudată şi generoasă, ajutată de dragostea familiei aflate la mii de kilometri depărtare şi de solidaritatea străinilor de lângă ea, Maya îşi va recăpăta echilibrul şi încrederea în sine şi în ceilalţi, pentru că va afla, în ciuda grelelor încercări prin care trece, că nimeni nu este singur pe lume."



Colectia Seria de autor Isabel Allende
ISBN-139789736896071
TraducatoriCornelia Rădulescu
Anul aparitiei2013
EdituraHumanitas
Dimensiuni (LxIxG)13 x 20 x
Nr. pagini336

4 comentarii:

Lupu Diana spunea...

Pare interesanta. E prima data cand aud despre ea si nu am o parerea formata, inca.
Sa inteleg ca tu ai citit-o?

AliceNeko spunea...

Hmm! Sa o pun pe lista...sa nu o pun .. Asta e intrebarea :))

AliceNeko spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Este un fel de jurnal. Cum sa nu stiu despre libraria Humanitas, cand are niste carti minunate pe care le recomand!!! mai ales cele din categoria Humanitas Fiction, Raftul Denisei(cu pisicuta aceea neagra): in primul rand romanele lui Kate Morton: Gradina uitata(am citit-o eu) insa si restul romanelor Orele indepartate si Casa de la Riverton am inteles ca sunt geniale. Credeti-ma pe cuvant ca Gradina uitata este superba, nu puteti sa va mai opriti din citit dupa ce va apucati de carte! Eu de abea astept sa citesc si celelalte doua carti aparute tot la Humanitas fiction! Si mai este o carte Copilarie de Coetzee, este un jurnal care nu este scris la persoana I, naratorul povesteste intamplari din viata sa referindu-se la propria persoana ,,el":D este o carte superba, pe care o recomand, eu de abea astept sa citesc si celelalte doua carti fiindca este o trilogie!