11.10.2013

Un foarte mare "GHINION"



Dupa cum ati vazut , sau nu , am cam lipsit o perioada de timp de pe bloguri .Am si un motiv! Dragutul meu calculatorul mi s-a rablagit de tot si din aceasta cauza imi aparea de fiecare data cand vroiam sa intru pe cont : ERROARE.


 Si cum eu sunt ataaaaat de norocoasa , calculatorul si-a dat intr-un final duhul .Daaar nu intrati in panica  , mi-am reparat incarcatorul laptopului asa ca de acum voi posta de pe el , daca nu voi avea ghinionu' sa se strice si asta..

Buunn , pana acum am reusit sa termin cateva carticele : Barbatii care urasc femeile , Vampirii din Morganville 8 , Harap-Alb ( pentru liceu ) , si acum am inceput sa citesc seria "Maximum Ride" si "Carrie".
Siii am terminat intre timp si serialul "Gossip Girl" care mi-a placut foarte mult , deci IL RECOMAND , am continuat sa ma uit la "Grey's Anatomy" , am inceput un serial foarte dragut numit "Heroes"  si astept sa apara si urmatoarele episoade din "Game of Thrones".

Si acum o sa incep sa ma plang din cauza liceului si a celor o mie si una de teme pe care dragii profesori mi le-au dat!!!Ce pot sa zic ,ii iubesc din toata inima...Pana luni o sa trebuiasca sa invat la istorie si romana si credeti-ma , am o tooona de invatat si mult prea putin timp pentru asa ceva.

Dar sa trecem peste asta . Voi ce ati mai citit/vizionat intre timp?

2 comentarii:

AliceNeko spunea...

Cum e Barbatii care urasc femeile?? Am auzit de ea, dar nu stiu cat de wow e :D

Anonim spunea...

Nu am vazut decat 3 episoade din ultimul sezon Gossip Girl:((:(( vreau sa il lungesc si sa am impresia ca ma mai uit la 10 sezoane de acum incolo! imi pare asa de rau ca s-a terminat, mai vreauuuuuu