18.10.2013

Prima Impresie - Creatura

Hei lume, nu prea am mai apucat sa citesc in ultima vreme, din cauza lecturilor obligatorii pentru scoala.
Am inceput Creatura pe la inceputul saptamanii si am ajuns doar la pagina 70 . In parte din cauza motivului mentionat, dar si din cauza ca nu ma prea prinde cartea.
Pana acum mi s-a parut destul de prost scrisa, parca ceva nu se leaga desi subiectul are mare potential.
Nu stiu daca o voi termina, imi poate spune cineva daca a citit-o pe toata si daca devine mai interesanta?

5 comentarii:

meduza spunea...

Eu nu am citit-o, dar imi doream mult la un moment dat. Recent am vazut mai multe recenzii negative, si nu stiu. Daca nu-mi pica in cap din senin, n-am de gand sa mi-o cumpar :D

IoanaBrtk spunea...

Din fericire e imprumutata, nu am dat bani pe ea :)

AliceNeko spunea...

Am auzit de ea, dar nu stiu cat de stralucita e :D

Anonim spunea...

Ehe, când a apărut am dost extaziată de carte, dar rând pe rând mi-am dat seama că nu prea e ceea ce mi se potriveste ca cititor :/

Anonim spunea...

eu nu am auzit decat ca este o mare dezamagire! asa s-au exprimat toti cei care au citit-o!