29.09.2013

Vreau si eu unul :))



4 comentarii:

iri spunea...

si eu, si eu <3

ps: ai un tag la mine :*

AliceNeko spunea...

Prea genial <3 VREAU!

Anonim spunea...

La mine dacă-i spun cuiva să tacă că citesc vrea să mă deranjeze şi mai tare, deci nu prea ar funcţiona. Probabil ar trebui să-mi scriu pe frunte ca să fiu înţeleasă ;)

Anonim spunea...

si eu vreau si eu:)) sa-l pun in usa!
@yukiblack si eu patesc la fel, am in jurul meu persoane care fac mai rau galagie si li se pare amuzant atunci cand le spun sa taca fiindca imi doresc sa citesc, eu reusesc sa ma detasez si sa citesc chiar daca muzica merge la maxim, vecinii urla, parintii si iubitul dau petrecere in pijamale:)), chiar daca sunt invadata si luata pe sus citesc, din contra atunci nu adorm:), insa bineinteles ca prefer linistea, atunci exista riscul sa ma ia somnul, cald...bine...nicio musca nu se aude:) si somnul vine usor si ma fura si ma trezesc cu, cartea in brate!