21.08.2013

Recomandare saptamanala #10


COMANDA CARTEA DAND CLICK PE COPERTA!


DESCRIERE

Un singur gest, si totul ar fi putut arata altfel.
Cine n-a visat sa poata reveni in acel moment hotarator din trecut cand fericirea era inca posibila?

San Francisco. Elliott, un chirurg pasionat de meseria sa, nu s-a impacat niciodata cu moartea femeii iubite, Ilena, disparuta in urma cu treizeci de ani.
Intr-o buna zi, in urma unui concurs de imprejurari cu totul iesit din comun, se intoarce in timp si se intalneste cu tanarul care era el insusi in urma cu treizeci de ani. Revine in momentul hotarator in care un gest al sau ar putea-o salva pe Ilena. Si ar putea schimba soarta necrutatoare care l-a condamnat pentru totdeauna.

O intalnire uluitoare
O poveste de dragoste tulburatoare
Un suspans care te tine cu rasuflarea taiata

Reducere :40%
An aparitie: 2010
Categoria: Literatura Universala
Editura: ALL
Nr. pagini: 288

3 comentarii:

AliceNeko spunea...

Interesant :)

Anonim spunea...

Nu am citit nimic de acest autor, dar mereu mi s-a părut ceva ciudat cu cărţiile lui, nu prea îmi dau seama de ce, poate că au prea mult suspans pentru mine :)))

Anonim spunea...

vreau si eu sa citesc carti de-ale lui Musso, nu am incercat nimic pana acum!