26.08.2013

Captiva ( Vol II Cercul Secret) - L.J.Smmith

Descriere


O fascinanta poveste despre iubire,mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruriJurnalele Vampirilor – L.J. SMITH

LUPTA DINTRE BINE SI RAU CONTINUA...

Ademenita in cel mai popular grup cu putinta, Cassie e fascinata de puterea – pe cat de atragatoare, pe atat de periculoasa – pe care tocmai si-a descoperit-o.

Cand este pusa in situatia de a alege sa foloseasca forta misterioasa a sabatului fie in slujba binelui, fie a raului, Cassie ii cere ajutorul unuia dintre prietenii lor, Adam, si devine captiva unei iubiri pline de primejdii.

Vrajita de promisiunea de a obtine dragostea cu ajutorul magiei, Cassie ii fura inima lui Adam si strica fragilul echilibru al puterii, provocand un uragan de furie pe care nimeni nu-l prevazuse.

Va supravietui Cercul secret?

Sau lupta crancena in care sunt implicate fortele binelui, raului si iubirii ii va mistui pe toti?

Parere personala
Va spun sincer ca a mers destul de greu cititul acestei carti desi este destul de subtirica. Poate nu e neaparat felul in care a fost scrisa ci si cheful meu poate sa stea la mijloc, fiindca imi statea capul la altele cand o citeam si nu mi se parea asa atractiva.
Subiectul in sine mi se pare genila, fiind super atrasa de faza cu vrajitoria, dar actiunea era cam proasta, desi este genul de carte care se termina in stilul acela care te face sa vrei sa vezi ce se intampla, iar eu fix asta am facut, am mers la raftul meu cu carti si am luat volumul III.
Cassie este santajata de carte Faye, iar aceasta cade in plasa ei servind-o ca un mic animalut de companie. Ea incearca sa se convinga ca este intradevar rea asa cum zice Faye, dar desigur fiecare lucru pe care il face in felul ei de fata buna o contrazice, mai ales felul in care se invinovateste pentru fiecare moarte ciudata care a avut loc.
Cartea m-a prins chiar la final cu cateva zeci de pagini inainte de incheiere, deci va sfatuiesc sa nu aveti asteptari prea mari, dar merge pentru o carte citita vara pe plaja cand vrei doar sa te relaxezi.

Citate
" -Faye ce faci cu el?
Si mai mult intuneric unflandu-se asemenea marii. Cum putea Faye sa fie atat de puternica sa-l faca se se inalte atat de rapid din craniu? Iar asta de una singura fara un sabat care sa o sustina."

2 comentarii:

AliceNeko spunea...

Mi-a placut povestea. Trebuie sa citesc si volumul 4.

Anonim spunea...

Nota? nu de alta dar am auzit ca este o dezamagire aceasta serie, toti cei care au citit-o au ramas cu un gust amar