16.07.2013

Vesti noi ... si bune!

Домик на границе Сиреневого Леса
Hei,visatori,deoarece gentile de plaja vor fi pline ca intotdeauna cu lotiuni,prosoape si alte lucruri folositoare nu vom mai avea asa de mult loc si pentru sutele de carti pe care ne-am dori sa le terminam sub razele soarelui.Asa ca ne loveste din plin aceasta vara o veste care sigur ne va incanta pe toti.Pe plaja din Vama Veche s-a infiintat o librarie estivala.Acum,nu numai ca ne vom balaci in apa dar ne vom si bronza cu model de carte pe noi.Eu una deja mi-am stabilit o data de plecare in august pana in Vama Veche,deoarece ideea mi se pare geniala si mai mult decat atat ma voi intoarce acasa si cu cartile preferate pe care le voi cumpara profitand de reducerea de 30%.
Mai multe detalii gasiti pe blogul editurii Leda care au fost atat de generosi incat ne-au oferit pe blogul lor pana si o harta a librariei estivale.

2 comentarii:

AliceNeko spunea...

La vara trebuie sa ajung pe acolo

Anonim spunea...

Nu am fost niciodata in Vama Veche, am fost doar in Mamaia de peste 10 ori, si in Constanta si Mangalia de 3-4 ori