25.07.2013

Prima impresie


Vreau sa va spun cam am citit decat 40 de pagini si deja sunt mega plictisita. Parerea mea este ca seria Casa Noptii a decazut foarte mult de la inceput si ca nu mai este ce a fost.
Nu stiu daca este din vina mea, fiindca mi-am schimbat gusturile si mi le-am dezvoltat in timp sau pur si simplu a lalait prea mult autoarea povestea.
Ce nu suport este faptul ca scrie din perspectiva multor personaje, inainte scria doar din perspectiva lui Zoey si era totul mai amuzant si mai interesant.
Voi ce parere aveti? Ati citit primele carti? Ce parere aveti de evolutia seriei?

4 comentarii:

Andd D. spunea...

Am citit pana acum doar primele cinci volume si in fiecare este stresant faptul ca in primele 100 de pagini vorbeste despre actiunea din volumele anterioare, cel putin asta este parerea mea.
Din perspectivele celorlalte personaje? Wow, nu prea pot spune ca sunt incantata de idee. De obicei prefer ca o carte sa aibe maxim doua perspective, dar nici dupa acelea ju ma dau in vant, decat daca personajele si cartea sunt bine conturate.

AliceNeko spunea...

Nu am citit inca seria, am primele 2 volume de la bravo si cum nu au pus si celelalte nu am reusit sa le am :(

Anonim spunea...

Am citit primele 3 volume, iar primele 2 au fost câtuşi-de-cât OK, dar volumul 3 m-a dezamăgit profund, nu ştiu...parcă nu a fost pentru mine, a avut multe lipsuri. Acum vreau să citesc volumul 4 pentru a-mi da seama dacă mai merită să continui seria.

Anonim spunea...

eu imi doresc seria i-as acorda o sansa!