17.06.2013

Primele 100 de cuvinte #7 - Sange Satanic



"E 5 dimineaţa, ceaţă, frig şi pustiu pe străzi. Ne întoarcem de la rockotecă, eu şi B. Am băut toată noaptea dar suntem treji, treji şi plictisiţi. Îmi e silă să merg din nou la el acasă, să o văd pe milf, să ne aducă niște papuci colorați în hol ca să nu ne urcăm cu bocancii în pat, să ne întrebe ce vrem la micul dejun. Vreau să fiu undeva singur, dacă nu se poate să fiu doar eu, cel puţin să fim doar noi doi, dar atât. E singura fiinţă pe care aş putea-o suporta azi în..."

Un comentariu:

Anonim spunea...

titlul de Sange satanic si ma face sa o iau la fuga si sa spun pas....dar repet gusturile nu se discuta, ce imi place mie altora poate sa nu le placa si ceea ce nu imi place mie poate sa placa majoritatii, chiar intregului glob pamantesc:))