09.06.2013

Inainte de culcare



Am gasit pe blogul lui Buburuzabia o provocare interesanta pe care o sa o pun si eu in aplicare.Pentru mai multe informatii intrati aici .


In aceasta seara am continuat sa citesc Fata cu picioare de sticla de Ali Shaw.La inceput cartea pare destul de plictisitoare si neinteresanta dar pe parcurs lucrurile incep sa se complice si incepe in sfarsit sa apara un strop de actiune si suspans.Cu putin timp si pofta voi ajunge sa termin aceasta carte pana se termina scoala.Sa speram!

6 comentarii:

meduza spunea...

:) Si tu? ;;) Jur ca ador provocarea asta <3 Spor la citit si noapte buna! :*

BuburuzaBia spunea...

Te-am trecut pe lista. Ttilul cartii pare foarte interesant, alte detalii despre carte nu cunosc. Poate vei scrie si o recenzie completa. Te astept si cu alt articol cand incepi o carte nou. :D Spor la citit si bafta la scoala.
p.s daca doresti, mi-ar face placere sa pui fotografia provocarii in bara laterala ca banner. Lectura placuta!

Madalina spunea...

O pun imediat , recenzia o sa o fac cand voi termina cartea.Pana atunci mai am 150 de pagini :)

iri spunea...

mama ce coperta frumoasa :x

Anonim spunea...

ops mie nu imi plac romanele care contin descrieri lungi si plictisitoare si care nu au actiune deloc

Madeline spunea...

Foarte frumos! Asteptam recenzia si spor la citit!