07.05.2013

Legile atractiei (Chimie perfecta, Volum II ) - Simone Elkeles - Recenzie


Rezumat
Când Carlos Fuentes se mută în oraş, atmosfera se încinge...
Carlos se consideră trădat atunci când Alex, fratele mai mare pe care îl idolatrizează, hotărăşte să părăsească banda Latino Blood pentru a-şi face un viitor alături de iubita lui gringa, Brittany. Mai mult decât atât, Alex îl obligă pe Carlos să se întoarcă din Mexic şi să se facă băiat cuminte. Însă Carlos vrea să trăiască în continuare periculos. Dar legăturile cu banda lui din Mexic nu sunt uşor de rupt, chiar dacă acum locuieşte în Colorado, la unul dintre profesorii de colegiu ai lui Alex.
Carlos nu se simte deloc în largul lui în suburbii. Şi e cu atât mai tulburat de sentimentele pe care începe să le nutrească faţă de Kiara, fiica profesorului, care nu seamănă deloc cu acele chicas mexicane exotice de care este atras de obicei. Curând, Carlos şi Kiara descoperă că, în relaţiile sentimentale, legile atracţiei înfrâng diferenţele sociale şi înlătură toate pericolele care conspiră să-i ţină la distanţă.

Parerea mea
Nu am vrut sa incep cartea deoarece stiam ca se va povesti despre fratele lui Alex , Carlos.Cam acelasi fir narativ...Un mexican rebel si o fata cuminte si draguta , se indragostesc , apar problemele bandei si la final Carlos este cel care sufera fizic.Sa nu uitam ca si in volumul unu Alex este batut de membrii bandei.Deci cam tot acolo se ajunge.
Ce mi-a placut a fost faptul ca i-a introdus in poveste si pe Brit si Alex , chiar daca deja le-a prezentat viata in volumul 1
Finalul nu m-a surprins , ca si in volumul 1 , se prezinta actiunea peste 20 de ani cand Carlos si Kiara au deja copii.
 Am citit repede si de aseara pana azi pe la 11-12 am terminat-o.
Cartea in sine este palpitanta , viata de adolescent rebel si "turbat".Petreceri , bautura , droguri si desigur pipitele liceului.
Nu pot sa spun ca a fost geniala , dar a fost buna!O recomand cu cel mai mare drag!

Citate
1."Brandon: Atunci ce sport practici?
Carlos: Tangoul la orizontala.
Brandon: Dansul nu e tocmai un sport.
Carlos: Ba este, daca-l practic eu.
Alex: Carlos, trebuie sa vorbim ceva in particular. Ahora!
Brittany: Sa-mi spuneti cand termina cu cearta.
Brandon isi intoarse spre tata ochii mair si nevinovati
Brandon: Tati, tu stii sa dansezi tangoul la orizontala?"

2."Vrei un tip cu aceleasi aptitudini ca si tine , plus alte cateva.Cineva caruia sa-i placa sportul , care sa dea macar impresia ca apreciaza interesul asta tampit al tau de a-ti pune la punct masina de epoca"

3."Nu glumisem deloc cand ii marturisisem Kiarei ca-mi intorsese toata viata cu fundu-n sus.Ce fel de fata poarta tricouri lalai in fiecare zi , are un gay drept cel mai bun prieten, se balbaie cand e tulburata , lipeste programe de dus pe oglinda de la baie , face fursecuri tampite cu magneti doar ca sa ma scoata pe mine din sarite , se pricepe la masini mai bine decat un baiat [...] ? O fata ca asta nu poate fi decat nebuna de legat."

Nota:4/5

CARTEA O PUTETI COMANDA DAND CLICK AICI!

3 comentarii:

Praf de stele spunea...

Cum am mai spus, aceasta e cartea mea preferata din trilogie si nimic nu-mi va schimba parerea despre ea!
Imi place recenzia si citatele pe care le-ai ales!! :D

Anonim spunea...

Mi-a placut mult de tot! si ador cartile care au epilog!

Anonim spunea...

Mereu am considerat această serie clişeică, dar după ce am citit câteva de la Epica mi-am dat seama că toate cărţile de dragoste sunt aşa. -_-