04.05.2013

Bal Mascat - Primele 100 de cuvinte #1




"Porumbeii acoperisera intreaga Piata San Marco.Sute de porumbeii : grasi , gri , indesati si tacuti ciuguli imbucatele de sfogliatelle si firmituri de paneuva lasate in urma de turistii neglijenti.Era ora amiezii ,dar soarele era ascuns dincolo de patura de nori si un lintoliu mohorat acoperea orasul.Gondolele erau aliniate la docuri , goale cu gondolieri in camasi dungate sprijinindu-se in vasle si asteptandu-si clientii.Nivelul apei era scazut,fiind vizibile urmele negre pe care apele negre le lasasera pe fatadele cladirilor.
Schuyler Van Alen isi odihnea coatele pe masuta subreda a cafenelei si isi puse capul in palme , astfel varful barbiei era ... "
             (Sange Albastru - Volum II - Mellisa de la Cruz) 

5 comentarii:

Unknown spunea...

Am citit cartea e superba :X la fel si urmatoarea

IoanaBrtk spunea...

Eu sunt debea la inceput :d

AliceNeko spunea...

Uff! Vreau sa le citesc pentru ca stiu ca sunt geniale. Am citit cartea de la Bravo si m-a atras :X

Anonim spunea...

Nu prea mi-au plăcut primele 2 volume, mi s-au părut destul de slăbuţe -_- Dar volumul 3 a fost uşor diferit, aştept să răsfoiesc volumul 4 ^^

Anonim spunea...

VREAU SERIA SANGE ALBASTRU!!!! am citit primele 100 de cuvinte intr-un mall unde am gasit cartea:)) imi place si mi-o doresc, nici eu nu stiu ce sa imi cumpar mai repede cand dau comanda de carti!:))