06.05.2013

Bal mascat (Sange Albastru , Volum II ) - Melissa de la Cruz - Recenzie

O carte draguta, care prezinta intr-un mod neobisnuit elit New-Yorkeza sub forma unor vampiri , damnati din Paradis pentru a petrece o eternitate pe pamant..
Autoarea are o viziune interesanta asupra legendei caderii lui Lucifer si a celor care il sustineu.
Poveste e draguta, dar nu pot sa spun ca a fost genul de carte care m-a captivat in asa fel incat sa stau treaza pana o termin, dar e ok.
Prezinta continuarea  povestii adolescentilor cu sange albastru. Viata lor pare sa mearga inainte fara incidente fiind ca vampirii cu sange argintiu nu ii au mai atacat de ceva timp.
Schuyler Van Alen a plecat la Venetia sa isi gaseasca bunicul dupa moartea bunicii ei, Cordelia.
La intoarcerea ei la New York Sky decide sa mearga la exclusivistul bal anual organizat de cei cu sange  albastru si implicit la petrecerea de dupa organizata de sireata Mimi.
Dupa vacanta de Craciun apare un elev nou la prestigioasa scoala Duchnesne care se dovedeste sa fie un agent sub acoperire.
Cartea te prinde, dar are si parti unde actiunea incetineste si pur si simplu te plictisesti, cel putin asta e parerea mea......

Si uita-ti o melodie care merge cu cartea <3



2 comentarii:

Praf de stele spunea...

Inca o serie minunata, de care nu te poti dezlipi de ea! <3
Cam cate volume are seria?

Anonim spunea...

tocmai te intrebasem daca iti place de EVANESCENE:)) deci iti place! poate nu te-a prins pe tine, eu cred ca o sa ador seria, am un feeling ca imi va placea cand imi voi pune gherutele pe ea:D